İçeriğe geç

181 Ne Zaman

Alo 181 neye bakar?

Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı

181 nelere bakar?

Vatandaşlar, çevre sorunları, hava, su, toprak, radyoaktif kirlilik, gürültü ve atıklarla ilgili şikayet ve bildirimlerini Alo 181’e iletebiliyor.

181 24 saat açık mı?

ALO 181 Çağrı Merkezi 81 ilde 7 gün 24 saat hizmet veriyor.

181 ne için kullanılır?

Alo 181 kapsamında vatandaşlarımızdan gelen ihbar ve şikayetler telefon operatörleri tarafından İl Müdürlüğümüze hem telefonla SMS ile hem de sistem üzerinden anında bildirim yapılarak iletilmektedir. İhbar ve/veya şikayetler en geç on beş gün içerisinde kapatılmaktadır.

Alo 181 ne zaman aranır?

Hafta içi 08:00 – 18:00 saatleri arasında Alo 181 çağrı merkezimizi arayabilirsiniz. Operatörler yardımıyla tapu müdürlüklerindeki işlemleriniz için randevu alabilir, tapu ve kadastro ile ilgili konularda bilgi alabilir, görüş, öneri ve isteklerinizi kurumumuza iletebilirsiniz.

181 arayınca ne olur?

Çevre ve Şehircilik Bakanlığı tarafından kurulan Alo 181 ihbar hattı, riskli yapılar, riskli alanlar ve korunan alanlar gibi konularda bilgi edinilmesine olanak sağlıyor. İhbar hattı ayrıca dönüşüm sırasında ortaya çıkan sorunların ve şikayetlerin çözüm aranabilmesi için Bakanlığa iletilmesine de olanak sağlıyor.

Alo 181 neyi ifade eder?

KENTSEL DÖNÜŞÜM BİLGİYE ALO 181.

181 numaralı telefon nedir?

181 numaralı telefon Çevre ve Şehircilik Bakanlığı’nın çağrı merkezi telefon numarasıdır. Bakanlıkla ilgili tüm konularda gelen çağrılara cevap veren Alo 181, özellikle İstanbul’da yaşayan vatandaşlardan gelen çağrıları almaktadır.

Alo 181 ücreti ne kadar?

Yani 181’i arayarak hiçbir ücret ödemeden güvenle gerekli işlemi yaptırabilirsiniz.

181 kime ait?

Çevre ve Şehircilik Bakanlığı 181’i arayanlara cevap yok Saatlerce beklememe rağmen 181’i arayanlara cevap verilmedi.

181 saat kaçta?

Alo 181 ile 7/24 hizmet.

Alo 181 nerede?

Çevre ve Şehircilik Bakanlığı bünyesinde 1 Ocak 2013 tarihinde kurulan Alo 181 çevre hattı, vatandaşlarımızın Çevre ve Şehircilik İl Müdürlüklerine başvurmadan veya Tapu ve Kadastro Müdürlüklerinde sıra beklemeden doğrudan Bakanlığımızla iletişim kurabilme ve sorunlarını çözebilme imkânını sağlamak amacıyla oluşturulmuştur.

181 ne şikayet edilir?

ÇEVRE, ŞEHİRCİLİK VE İKLİM DEĞİŞİKLİĞİ BAKANLIĞI.

Alo 181 çevre hattı hangi amaç için kurulmuştur?

Çevre ve Şehircilik Bakanlığı bünyesinde 78 çalışanıyla 1 Ocak 2013 tarihinde faaliyete geçen Alo 181 çevre hattı, vatandaş ile Bakanlık arasında köprü vazifesi görerek, çevre sorunlarının kökenine inilmesini sağlıyor.

Çevre ve Şehircilik Bakanlığı’na nasıl ulaşabilirim?

Mustafa Kemal Mahallesi 2082. Cadde No:52 Çankaya/Ankara.0312 410 10 00.

Alo 181 neyi ifade eder?

KENTSEL DÖNÜŞÜM BİLGİYE ALO 181.

Alo 181 çevre hattı hangi amaç için kurulmuştur?

Çevre ve Şehircilik Bakanlığı bünyesinde 1 Ocak 2013 tarihinde kurulan Alo 181 çevre hattı, vatandaşlarımızın Çevre ve Şehircilik İl Müdürlüklerine başvurmadan veya Tapu ve Kadastro Müdürlüklerinde sıra beklemeden doğrudan Bakanlığımızla iletişim kurabilme ve sorunlarını çözebilme imkânını sağlamak amacıyla oluşturulmuştur.

181 numaralı telefon nedir?

181 numaralı telefon Çevre ve Şehircilik Bakanlığı’nın çağrı merkezi telefon numarasıdır. Bakanlıkla ilgili tüm konularda gelen çağrılara cevap veren Alo 181, özellikle İstanbul’da yaşayan vatandaşlardan gelen çağrıları almaktadır.

Çevre ve Şehircilik Bakanlığı hangi konulara bakar?

Çevre ve Şehircilik Bakanlığı; iskân, çevre ve yapı alanlarında mevzuat hazırlamak, kentsel dönüşüm çalışmalarını yürütmek, uygulamaları izlemek, mesleki hizmetlerin geliştirilmesini sağlamak, kirliliği önlemek, çevremizin ve doğamızın korunmasını sağlamak amacıyla kurulmuştur.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir